Skillnad eller inte?

Jag åt morötter häromdagen. Hade en påse med vanliga morötter och en påse med ekolgiska i kylen. Så jag tog några av varje. På riktigt så smakade dom icke ekologiska skit! Sträva, beska och med nån metallisk bismak, medans dom ekologiska va söta och fräsha i smaken.

Har numera bestämt mig för att aldrig er köpa icke ekologiska morötter.

Försöker visserligen tänka lite på vad ja stoppar i mig för gifter. Speciellt efter att ja läst Hemliga kocken, och påbörjat Äkta vara. Sjukt bra böcker som alla borde läsa!

Hemma och sjuk från jobbet idag. Ska vara hemma imorgon med. har ont i alla organ. Huvet känns ganska klart nu, inte lika fullt med snor, men det för ont i hela kroppen så fort ja rör mig. Men ja hoppas ja blir bättre snart.
Tog ett bad förut och tittade på sex and the city säsong 4. Det va najs. Fila fötterna och skrubbade mig med den toksköna bodybutter scrub från body shop. Helt underbar! Behöver inte ens smörja in mig efteråt, för den är så mjukgörande!

Nu ska ja leta vidare efter saker ja vill inreda mitt kommande hus med. Hittade ett tyg som jag ska använda till en vägg i mitt dressingroom!!! Så himla glad blev ja för det!!!
Helt obsessed med det här med att bygga bo ibland. Antar att jag bara vill att jag o min man ska leva lyckliga i alla våra dagar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0