Igår vart en dag i B:s tecken!

Jupp. BejBi ville gå på Bio. Ganska vanlig grej o göra när man ska ha datenight. Som tur va, läste jag metro, och såg att det va konsert i stan som inte kostar skjortan!

Så istället för Bio, gick vi till LiseBerg och tittade/lyssnade på the BaseBalls! Det va kul och mysigt! Vi drack lite öl och kaffedrinkar, eftersom det va hyffsat kallt så här på höstkanten..
När konserten va slut åkte vi in till city, närmare bestät Björns Bar, och käkade god mat och drack goda drycker! Jag provade Björns val för kvällen. mycket gott, lite thanks givin inspirerat med kalkon och stomp potatis och gele o en mkt god gräddsås.

Många B:n igår alltså! *hehehe* Im such a smartass..

Avbokade yogan ikväll. Ska ha lite middag för en vän ikväll. Typiska fredagsmyset. Tacos såklart! med rödtjut ännu mer såklart!

Nu förstår ja inte riktigt varför det luktar kadaver här i soffan.. Ja ser inte Puppys mögliga ben här någonstans, ja sniffade på honom o han luktar inte konstigt.. Ja luktar inte heller. katten luktar ok..vart kommer det ifrån??

Maddahfackah.. (förövrigt ett ord som Briana, min iphone, har snappat upp o stavar åt mig nu. Som jag vill ha det)
Undrar om det är nyvaxade fiffi som börjar ruttna där nere.. Det vore ju en bummer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0