Min bejbi är den bästa bejbin i hela bejbivärlden!

Snart har han lagt klart vårt nya golv i gästrummet!! hur fint som helst blir det! Han e så himla duktig..

O ja känner att ja kan inte göra annat än o ligga i sängen o hålla mig ur vägen. Ja hjälpte till o packa ur rummet, och kommer ställa in allt igen. men den svära biten, att få dit golvet.. där är jag besegrad. Om jag försöker lägga mig i det där kommer fingrar ryka, dom nymålade vita väggarna kommer få fläckar av allt möjligt, och han kommer nog förmodligen sluta älska mig för all framtid. Amen

Kanske kunde sätta mig o sortera all skit vi har utspritt i kök och hall nu. har ju trots allt höststädning i föreningen här nu, så vi kan slänga allt vi vill i en conteiner här utanför.

Men det låter jobbigt just nu..

jag kanske kan lura med han på en bio sen eller nått för o visa min uppskattning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0