Men ajeh!

Kul att mitt internet la av presis när ja skulle lägga upp nytt här. orkar inte skriva om det. så d får bli nått annat nu som ja kom på när min tjocka katt ligger här brevid..

En vacker dag ska jag raka henne med hyvel så hon blir helt naken. jag ska spara ut mina naglar o vässa dom så dom blir sylvassa, sen ska jag rulla in min tunga med grovt sandpapper. Sen ska jag sitta och sticka in klorna i hennes hud och använda mitt sandpapper till o "slicka" på henne flera ggr om så får vi se hur skönt hon tycker det är!

Kanske slutar hon då göra så mot mig hela tiden...

Oj nu måste jag duscha o göra mig redo för jobbet!

Kommentarer
Postat av: hilly

HAHAHAHAHAHA! sötnöt! hon vill ju bara visa kärlek =)

2009-10-10 @ 19:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0