into the deep

märkligt märkligt märkligt märkligt märkligt.. Mycket märkligt!!

Jag är så djupt chockad, så jag känner mig.. Tom. Helt tom i huvet. jag är glad. men jag känner inget just nu. inte ett dugg. trodde body pumpen skulle hjälpa mig o rensa huvet. la till o me på extra vikter för o slita lite mer. Men nä. Jag står fortfarande på ruta ett.

Om jag bäljar i mig en flaska rött kanske jag kan komma i kontakt med mina känslor lite mer. MEn jag är så djuuuuuuuuupt sjunken ner i chockträsket så jag vet inte. jag vet inte. Jag vet uppenbarligen iinget!

Kommentarer
Postat av: maria

är det som är så märkligt? vad har du missat? vad har jag missat?

2009-10-02 @ 21:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0