Idag har jag lärt mig något nytt

Det är inte världens bästa idé att gå och träna när man inte ätit på 8h.. Märkte det lite lätt idag. Orkade inget på dansen. Den va inte så svår och krävande, men fasen va trött jag var! En annan sak hände idag. För första gången sedan jag började mitt jobb, dvs för första gången på 9 månader, blev jag så genuint FRÖBANNAD på en gäst så jag ville hoppa över disken och SLÅ IN PANNBENET PÅ HENNE!!! Det lade sin grund redan igår när hon kom och var dryg och otrevlig. Blev irriterad redan då. Men jag kom över det rätt snabbt. Men idag när hon kommer IGEN och är dryg och leker fuckin översittare och lägger sig i min konversation med en kollega.. Då va fan måttet rågat. Jag illblängde på henne och klistra upp mitt falskaste leende och sa med blicken: "Om du inte går härifrån inom 5 röda så kommer du snart ha dina blygdläppar i ansiktet" Tror det funkade, för hon försvann. Sen gick ja längst in i köket och skakade på mini i kallskänken och skrek ut mina frustrationer.. Sen var jag ganska lugn. Nu känner jag mig ännu lugnare. Har fått mat, och katten ligger och spinner som en epa-traktor. Najs

Kommentarer
Postat av: hilly

BAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! fy farao vilken kul diss!

2009-10-21 @ 22:18:12
URL: http://princess-delicious.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0