snart e morgon veckan över!

Fast ja ska jobba i helgen. Bytte min förra helg mot denna. kommer bli långa o slitiga dagar. dubbla föreställningar.
Men d e lugnt. brukar gå fort. o nu har dom ju även fixat så vi kan kolla på kanal 1-4 så när d e dötid slipper ja bara stå o hänga eller låtsas som ja har nått o göra. bara sätta mig ner o glo på all skit som sänds.

I morses när ja sulle åka till jobbet (05.45) så gick ja in i köket för o hämta nått ja skulle ha med mig. Min bäbis sover ju där inne, så viskade ja väl godmorgon eller nått. klappade han inte, för ja vet hur grumpy han kan va på morgonen. inte alls pigg på o gå ut eller så.

Men så glömde ja stänga dörren igen när ja skulle gå in o pussa min bejbi, så hör ja hur d börjar klica i golvet i hallen. Då kommer min lilla bäbis gåendes där, huuuuur sömndrucken som helst! Han va så trött!! Stog där som en liten skrumpen räka, med svansen sänkt, o lyfte sitt lilla huvud precis så han kunde kika liiiiite på mig me ena ögat. Helt oförstående o trodde ja skulle tvinga ut han på en kiss!

Ja kunde inte hålla mig för skratt, plocka upp han o pussa på han lite, så fick han krypa ner hos bejbi i den varma o goa sängen istället.

Så söta dom e mina små killar. :)

Massor me kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0