många märkliga ting idag..

Japp.

Märkligt ett:

Idag när vi åt frukost på jobbet såg vi en säl. En säl! Den plumsa runt i kanalen utanför fönstret! Det tyckte ja va ganska märkligt.. :) Men kul! Hoppas den inte skadas bland alla båtar där.

Märkligt två:

När jag åkte hem från jobbet såg jag en tjej som skulle gå över en väg. Det har regnat lite så det va vattenpölar överallt. Hon gick försiktigt på tå igenom dom. Saken va den att hon hade knähöga gummistövlar på sig! Vad va hon rädd för? Blöta ner dom?? Märkligt..

Märkligt tre:

Psykot stog ute ikväll igen, här i änden av huset. Fast idag tog jag en annan väg, så ja slapp bli "smekt" i ryggen när ja skulle gå förbi.

Hmm.. va det inte en sak till... Nä, ja kommer inte ihåg. Men d va synd att min träning blev inställd idag.. Förmodligen blir den det imorgon med. För jag va e bokad på samma pass. Med samma instruktör. Om hon e sjuk idag lär hon ju va sjuk imorgon med :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0