Jag kom på det!

Sista märkliga saken idag!

När jag är uttråkad så brukar ja googla random ord bara för att se vad som poppar upp.

Så idag när ja va trött så googlade jag ordet "rumpa"

Den sida som google listade högst upp på sidan var www.dinrumpa.com

Mycket märklig sida.. Där kunde man öven klicka sig vidare till dinmus.com och dinatuttar.com!

Allvarligt! Hur mycke sick skit finns det på internet?! HAhahahaha! Det är ju verkligen helfestligt!! Jag skratta hur mycket som helst! Sikket folk! Lägger upp massa bilder på sina rumpor, typ samma stil som snyggast.nu den gamla sidan om d e nån som minns.. fast d va bara arslen. O ja, en o annan mutta tittade ju fram oxå. HAHAHAHAHAHAHA!! Fy fara o vad kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0