ja.. eller nä..

Vår parkett är fullkomligt körd.. Tack som fan för det jävla katt AS! Som om det inte vore nog med att ni denna vecka har förstört mina moccastövlar från L.A genom att pissa på dom, och hoppat önder en lampa i fönstret i vardagsrummet..

Nä för fan. Pajja GOLVET oxå när ni ändå håller på!! Nä men det va nog inte ert fel.. klart det inte va meningen. Vattenskålen är ju bara tillverkad så att den ska stå stadigt och inte välta för minsta lilla. Nä, den fungerar ju så att för o välta den måste man sätta sin tass längs kanten som står på golvet, o sen kila in sina klor därunder för att sedan använda sin lilla kattkraft för o flippa hela skiten så drygt en halvliter vatten rinner ut... Och med tanke på att vattenskålen stog i ett hörn med både en vägg och en bokhylla som extra superstöd så går det ju bara välta den åt ett håll..

Men ni gjorde det nog inte med flit.. Jävla katt AS!! På riktigt kommer jag nog fan aldrig förlåta er! Ni har gått för långt den här gången så när ni smyger rumt o jamar o försöker fjäska genom att stryka er mot benet. Jag känner för att stampa er på svansen då!
Jävla idioter... Fan vad arg jag är! Sjukt längesen ja va så här arg men ja vet inte vart jag ska göra av ilskan! Den bara kokar inom mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0