Händelseförloppet var som följande

Igår var ja o hämta hem min lilla bebis, fick lite middag hos mam o bab. Tog sista tåget hem igen, så blev ju lite sen, men ändå lagom till att min bejbi slutade jobbet. Missade vagnen hem såklart, så ja föreslog en mjukglass på mc donken. Ja ville ha min gamla vanliga flurry me kolasås o daim. Så Bejbi går in o handlar o ja väntar me min bäbis utanför.
När bejbi kommer ut så säger han att d blev fel, o att vi båda fick kolasås och lion kross. Hmmm... Lion.. jag har för mig att d e kex i den o att ja därmed inte kan äta den.. Så kommer vi fram till hållplatsen o ja kikar ner i min glass.. O mycket riktigt, det va massor med kex däri. Lite besviken, men ja va så sugen så ja kunde överväga att äta den ändå, o riskera att svimma.
Men min bejbi, min riddare, fråga om han skulle gå o köpa en ny glass åt mig. Hallå! Det hinner du inte, vagnen kommer om 3 minuter!
Jo men ja springer säger han, o sticker iväg. Ja står kvar o väntar, o vagnen kommer så klart. O ja tänker fan vi får vänta 6 min till o ta nästa.
Men så kommer han kutandes! Springer som en galning med min glass i handen!! Så ja tar alla grejer, o går på för o hålla dörren!
O vi hinner med.

Det är kärlek det..

Kommentarer
Postat av: Andreas

Allt för dig bejbej!!

2009-07-07 @ 10:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0