What happend?

Ok, sitter ju som bekant i L.A nu. Har inte min egna dator so d blir inga tre sista vokaler. Brukar inte bli nogra storre problem..
Michael Jacksson dog i dag. Inte beredd pa detta precis.. Tankarna gar val mest till hans stackars redan utsatta barn.. Vad kommer handa me dom nu?! O hon Farrah, vad hon nu hette.. en av orginal "Charlies Angels" dog idag me efter all sin cancerkamp.. Vad e 2009 for year egentligen?! Soo many har farit vidare.. :(

Det va nog den seriosa biten for idag.. Vi kom precis hem fran Beverly Hills. Mina friends hade mote pa M.A.C me en artist som skulle kolla igenom deras portfolio... Dom planerar bada att flytta till N.Y, sa man kan ju saga att framtida N.Y resor is safe!!
Keka lite god sallad i Bevvan.Kyckling me granatapple, pecan nuts, fetaost, spenat o pear.. fasen va gott d va!! Nu Ska vi snart away till en koreansk restaurang.. Undra pa att man blir fet har! Maten e ju sooo galet god!!

Vecko uppdatering:
Monday:
tokshopa redan first day! Gick All in vid ett outlet me massa grymma butiker! sen drog vi vidare till en av mina favvo gator.. Melrose!! Love it love it love it!! Givetvis hamna ja inne hos Ed Hardy o fick me mig ett par galet snygga jeans ut. men ja va i behov av nya blue jeans!! mitt defense .. en present t Bejbi o ett nytt koppel finally till min baby!!

Tisdag:
Idag va vi uppe me tuppen o for ivag till en fotografering i Koreatown, helt underbar dag! O vi sminka o fota i flera flera timmar. Hur skoj som helst! Najs me lite nytt o fresh i portfolion.. D va ju inte yesterday precis..
Hon som ja fixa va soooo underbar.. Asiater o afrikaner borde mixa sig lite oftare. Damn va resultatet e fantastiskt! se bara pa Pharell Williams ;)
sen efter avslutat session blev d shopping at the Grove, o farmers market i Bevvan. Hur mysigt som helst, har varit dar i kekat forr, men aldrig riktigt strosat omkring o handlat.. Det gjorde ja ju klart idag istallet..
MEN! mina dear 2 readers.. Dagens highlilght va utan tvekan sushin vi keka ikvall.. Drog till ett mkt litet hole in the wall.. vi kopte hela rullar, alltsa 8 bitar sushi for $3!! hur grymt e inte det! Det va soooo fuckin awsome!! Jag har haft sushi at many plejses i mina dar.. o detta va utan competition den absolut best ever!!
Fick till o me ugnsgratinerad sushi!! Daaaaaamn thats HUGE som man tydligen ska say numera.. HAHA! Kul..

Onsdag:
Idag gick vi upp kl 5 o drog till Santa Barbara, dar min kompis kompis bor. Vi drog dit mest for att hon skulle till court o fixa en bot hon fick sist hon va i Barbara.. Men vi starta ju me en riktig pedikyr iaf! Damn va najs d va me vaxinpackning o hela racet! Vart i Sverige kan man betala 300 pix for d?? tell me tell me!!
Vi sov hos hennes kompis B iaf, han va skitskoj! hoppas han kommer till Vegas me oss. Sooo Gay and fabulous!
Handla ofcorse en hel del dar me! Fick me mig ytterligare lite gifts till min bejbi, o Victoria Secret far fasen Close up next time ja e on my way.. D funkar inte mer.. har nog eldat upp minst 4 lax dar so far.. 23 lipgloss senare... :S
roligaste idag.. vi tappa bort bilen!! Ingen av oss kom ihag vart i helsike vi stallde bilen!! Efter att vi handlat klart gick vi ut till den fantastiska stranden o tog ett par drinkar at a surferplejs. mkt mysigt o ja sola mig lite. hoppas det blir mer av det!!! Men when B sluta jobbet o vi skulle borja ta oss dit hitta vi inte right parkeringshus! HAHAHAHA!! Ja kunde inte sluta skratta nar vi sprang runt i typ 17 olika men skrammande lika parkeringshus o leta!! Tanken slog mig att someon kanske snott bilen, me allt L:s smink o our packning.. Men till slut.. Efter inte mindre an drygt 40 min letande hitta vi right!! hahaha! Relief!!
Gick ut o drinka lite at night, L blev hel shit face som dom kallart har.. Haha! Vet inte hur monga ggr hon passed out innan vi kom hem.. HAHAHA! rolit!

hmm.. very long uppdatering idag.. borde nog vanta me torsdags uppdatering tills next time. shit va bimbo d later nar ja laser igenom all svengelska.. typ silvsted kronika.. men ni fattar ju varfor iaf.

so long lovers! Pusselipuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0