hinner me lite hang over here

sitter fortfarande i koreatown. hungrig som ett AS! klockan e snart halv 3 o vi har inte atit frukost an... damn!! ja spyr snart av hunger!!! Kommer vraka i mig mat so fort d blir tillfalle! Vilket antagligen inte blir dom kommande 3 timmarna iaf. vi holler po me 3e looken.. av 5 tror ja!! 
Min stackars stackars mage... :( Tjejen e hur fin som helst iaf.. o bilderna blir bra. Men DAMN ja behover mat!! Cranky piece of Sweden... 

Hoppas vi inte drar o shoppar mer idag.. imorgon ska vi nog ut o klubba, men d e lugnt. Har massor me outfits, o om vi tar ett par drinkar innan vi drar ut behover ja inte spendera sooo much.. Usch.. Gjorde damage controll i kontot igar.. Inte roligt.. D va iofs inte so farligt som ja trodde d skulle va. Men yet still.. inte bra.. min vecko budget har spruckit for lange sedan.. 

O vegas hagrar... my gosh.. Just d. Hyran dras ju inte forrens typ imorgon heller! Soo... there goes 3300 till.. o ite annan skit me som kommer forsvinna from kontot.. Sheisse!!

MAAAAAAAAAT!!! GE MIG MAAAAAAAAAAT!!!!

Hoppas min bebis skoter sig lite iaf syster. Va inne o kolla din blogg nyss.. O han hade visst kekat sopor.. Ops! men allt goes well annars elle?

lillsis, ja kan inte hitta din blog so ja har ingen aning om va du har for dig.

Bejbi.. D bloggar inte o du laser aldrig min blogg.. men Aj love u anyway!

Kommentarer
Postat av: Andreas

johoo da ja läser visst blogg! hade ju inte adress förut!!

2009-07-06 @ 02:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0