this head was meent for spinning...

and thats just what it do.. Fy farao! klockan e snart 12 o mitt fuckin head snurrar fortfarande efter yesterdays bravader!

Vi startade dagen me o dra till Lagunda Beach. D va verkligen hur fint som helst love that place!! vi stekte lite i solen ca 3h, borjade lasa en ny bok. handlar om en 14is som blir rapead o borjar salja sex, mkt destruktiv.. usch! Men ja kan nog digga ner mig lite efter marley o jag. Lipa faktiskt lite at the end av den boken.
men Laguna alltsa.. Vi stekte iaf o sen va d dags for lunch. vi drog upp till en diner som hade uteservering precis vid havet. Sooo nice! Satt o stekte lite till o pimpla i oss 3 drinkar. mkt god sallad keka ja me. Hmm.. kanns som ja bara eter sallad den har resan.. ja forsoker kolla po andra ratter, men ja orkar aldrig riskera att dom inte fattar vad ja inte kan eat om ja e osaker.. so i go safe with the sallads..
vi hade disco hela vagen hem i bilen. o kopte me oss lite drinkar from en booze store. drog hem o duscha av mig solbrannan :( o piffade till oss ordentligt. All in baby!!

Hade min heta korall 80talsfodral o mina nya svarta stilettopumps me nitar. O min toksnygga svarta kavaj from urban Outfitters. Damn I love that store!! O lyssna detta.. Jag hade halsband o en ring med! Jag som aldrig har smycken! Sweet.. halsbandet hade en stripparellashoe som dekoration. Passar ju mig eftersom d tydligen e mitt nickname here :S don ask why caus u don wanna know.. ringen e en colt 45. hade den at pekfingert so ja kunde skjuta me den hahaha!

Kvallen va helt galen iaf.. vi drog till en pytteliten tikibar i hollywood, tog en snabb drink, ja gillade inte min som vanligt.. Froga Bartendern om han hade Havana Club o
han sa: No, do you even know any bar in the US who sales it?
jag: ee.. no i havent found one yet..
han: Caus its illegal here to sell it. u can keep a bottle for urself if u bring it here. but u cant provide it in a bar.
jag: what?? why?? Thats the best rum ever!
han: because its cuban, thats why we cant sell it.
jag: wtf?!? cause its cuban?? thats so lame! Its the best fuckin rum ever!! I always drink that!
han: Oh its that good? I havent tried it.. maybe I should osme day
jag: YES! u have to! u will never drink anything else!

Soo.. nu vet ja varfor ja aldrig kan hitta mina favvo drinkar..

Efter tikibaren drog vi vidare till cheetas. en bikinistripclub. Traffa ett riktigt freak utanfor nar vi stann o tog en cigg.. fuck.. ja rokte nog 3 cigg. undra po att min kropp e i uppror idag... usch, jag hatar o smoka..
Inne i klubben iaf, drinkar vi lite, ja for noja mig me bacardi gold o cola.. bastards.. forsta strippan som dansar runt at stage dricksar vi lite, hon va ganska bra. o vi va ju typ dom enda som dricksa henne, so efter sin dans kom hon o satte sig hos oss o prata. vi kopte litye drinkar till henne o d visa sig att hon va from london typ. o d blev en looong diskussion mellan henne o our australien friend om hur man fixar greencard, o hon hade haft massa problem, o fosrokt gifta sig till ett men killen lura henne som fan o bla bla bla.. Hon va trevlig o very personlig..hon borja visa oss hennes onani bilder po sin mobil.. eee.. ok...

sen ropa dj:n ut att the swedish bitch skulle upp. o upp hoppar en mkt kurvig sak o bouncar runt som aldrig forr. dricksa henne me, o hon kom oxo o satte sig me oss. o hon va verkligen svensk! prata som victoria silvstetd typ.. undra hur lange hon bott i usa. hon forsokte salja po oss en lapdance direkt typ.. o ja ville verkligen inte ha en av ehnne so d blev lite konstig stamning hahaha!
 oj nu moste min kompis ha datorn.. uppdaterar mer om kvallen snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0