the continue

ok. Nu kan ja fortsatta storyn om onsdagen

D blev ingen lapdance iaf. men vi har andra planer.. hehehe... hihihi.. HAHAHA!! Jag kan inte sluta skratta nar ja tanker po d..
Men vi drog vidare till Saddleranch iaf at sunset blvd. sista drinken hann vi me. alla plejs closes ju kl 2 i L.A!! Helt absurt.. men vi hann trycka i oss en stor stark drink iaf. blev lite uppraggad av en kille i baren som tydligen holl po me en reality show.. ingen aning om vem killen va som d handla om eller varfor han va/skulle bli famous. men vi dumpa han o drog till IHOP for lite nattamat. 4 tokfulla bitches ramlar in o bestaller mat.
strax efter kommer ett gang po 4 pers in. vi hann nog viska att vi tyckte tjejen hade fula skor eller nott.. viska som man gor nar man e aprak vill saga..

Nar dom passerar bordet vi sitter vid lutar sig en kille over bordet o stirrar po mig o says:
Have u been to my house tonight?
jag: What?? No, im prett ysure i havent..
Han: Are u sure? you look familiar..
Jag: eee.. yes.. i havent been to your house..
Han: Its a club, werent u there??
Jag: No, I promise u, i wasnt..
Han: hmm.. ok..

sen goes han o hans kompisar o satter sig 2 bord bakom oss..
Dom borjar prata hogljutt o ja lyssnar me ett ora o hor att dom e svennar alla utom en!

Hur many svennar ska ja behova knuffas in i here??

Sen kom d in 2 till svennar o staller sig o tjatar brevid our table. inte me oss men me varandra. hade varit kul om dom sagt ngt spydigt om oss, so kunde ja knappt dom po nasan me att ja fatta va dom sa :D
Nee.. sluta va dum nu..

Men efter att vi drog darifran ville ja dra tillbaka o fraga den forsta killen var han kanner igen mig from..

Idag slutade mitt huvud snurra strax efter11.. trodde jag tills ja va tvungen o resa mig for dagens forsta dumpning..
Fy faaaraoooo vilken baksmalla ja haft idag! Fatta inte alls! visst vi drack lite drinkar igar.. men ja till skillnad from dom andra tog inga shots. Jag har lart mig att stanna dar. o helt enkelt vagra shots. d funkar lixom inte me mig. Men ja va so kass idag so ja kunde inte ens folja me L till fotograferingen me hennes kompis! So ja har varit ensam hemma har hela dan typ. Eller sen 12 nar L drog. Tog mig en promme till slut. hitta en japansk grill so ja kopte lite mat. D va gott, men ja roka halla po lite for mkt stark sas. Fatta! Jag! to much hot sas!  Men nu lyckades ja iaf.. belive it or not..

kom tebax till ett fortfarande tomt hus. tog mig ett litet dopp i poolen, o laste lite i solen. man moste ju forsoka lagra lite farg iaf..

Nu har ja suttit o packat ihop massa grejer, presenter o d som ska me hem som ja inte ska anvanda har. skrivit lite listor po vad ja kopt till vem. Vad ja ska kopa mer av etc.. tejpat ihop alla creeams o shit from victorias Secret. skulle inte va kul o komma hem me en kletbomb i vaskan!

Tror min bakfylla borjar go over nu. har bara dumpat typ 6 ggr idag. uuurk!
ikvall ska vi bara packa o gora allt klart infor avresa till Vegas imorgon. ska kora ivag toktidigt! kl 8 senast so vi hinner checka in, o sen dra till outlets o handla. Kolla om vi kan hitta biljetter till thunder from downunder. en australiensk stripshow me bara killar HAHAHAHAHA!! d skulle va skitskoj!

Men vi for se vad vi kan hitta. kanske e alldeles for dyrt.

Usch ja spendera sooo brutalt mkt cash ute igar.. shoppingpengar po sprit.. ingen bra ide!! andring po d! i vegas for d bara bli gratisdrinkar.. for ja har mkt mer shoppipng kvar o gora. inte minst 200 par eyelashes!!

Nu moste jag packa min vegas bag, o kolla om min tvatt e torr an.. kanske keka lite mer melon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0