slutspurten at photosession

nu e vi inne at sista looken. Blir nog en hel del riktigt tuffa bilder. Tackar vi for till min portfolio! har kollat po lite Vegas bilder som en tjej mailade. Kande att d va en del minnesluckor dar.. fanns en bild nar ja poserar me en pojk som ja inte riktigt kunde placera *hahaha* men tydligen hade vi pratat, o ja borjar sakta minnas att han bjod in mig till ett poolparty.. skojpappegoj!

sooo fuckin pissit att min kamera gick sonder po lordagen so ja har INGA bilder from Lorda till skrivande stund! Ska forbi Best Buy ikvall o inhandla en ny.. har sett ut 3 st rosa ja e sugen po hihihi

As soon as we e klara ska vi dra ivag o keka!! Borjar bli mkt hungrig! vi hitta ett plejs som heter Avocado Grill o d sounds ju himla gott!! Elle?? Dit drar vi sen o kollar om dom har ngn goddig sallad. 

Sen ilar vi vidare till Melrose for ja vill inhandla en Ed Hardy klanning. Hmm.. sa ja det forut kanske? Men ja kommer bara kopa den om den finns kvar i gront. Vill inte ha den i blue eller yellow. Alldeles for skrikigt for mig.. eller, haha vem tror ja att ja lurar?? Ja e ju regnbagen personifierad! Ju mer farg desto battre! Men ja passar inte riktigt i blue.. Tyvarr. D e en fin farg annars.. Rosa o korall e mina grejer d! :D

I cant wait for Vegas next year.. Better start saving asap!!

Kommentarer
Postat av: Andreas

men när ska du & jag åka till vegas då??? jag vill ju osså åka dit! :-(

2009-07-08 @ 10:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0