I had the time of my life

Sitter på LAX nu.. Somnar när som helst. Tror att bakfyllan e på väg o släppa på riktigt nu. shit pommes frites vad dom blir mer o mer långvariga med åren!

Galet mkt asiater d e här. undrar vad d kan va för gruppresa.

Så trött så trött.. o mina ben gör ont. eller bara låren än så länge. Hade visst en lite lätt dansuppvisning på klubben vi va på igår. En välarbetad koreografi måste d varit för tydligen fick ja lite onda ögon kastade på mig av andra brudar som inte uppskattade min lilla uppvisning *hahahaha* Like I give a shit?!? Hahahahaha!!

snart e d dags för mens igen då.. känner att bhn snart inte passar, så d e bara o börja om från början.

Sugen ja e på chips! grymt sugen på allt som e salt nu, har ju levt på socker i nästan 3 veckor. Dags o fylla på saltkaret i magen me.

Känns som ja inte har handlat nånting alls.. Väldigt konstigt, med tanke på att ja kom med en tom o en halvfull väska, o åker hem med två smockfulla plus att mitt handbagage är på explotionsgränsen!

Min ljumske gör ont.. Fy farao vad ja kommer sakna våra diskon i L:s bil här på motorvägarna.. Jag skrattar så ja gråter varje gång! Allt radion spelar e ju Lady Gaga, Pitbull, o typ 3 låtar till, så man har ju haft tid på sig o bli samspelta i sittdansen om man säger så *hahahahahahaha*

Så jäkla roligt.. När ja e i Newark, o har underbara 10 timmar o se fram emot, så ska ja gå in på min spotify o göra en L.A spelningslista innan ja glömmer bort alla låtar. Dom kommer alltid påminna mig om dom här veckorna. L.A o L.V... 
Gonna miss u like hell, bitch!
 hahaha!

Ni får inte tro att ja e helt retarded när ja kommer hem. Har så mkt shit inproppat i skallen så ja har mkt svårt o ta världen seriöst nu *hahahahaha* Fy farao vad vi har hållt på! :D 

No Regret

what so ever.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0