en timme o 40 min kvar

sen boardar ja mitt plan från Newark till Stockholm.. Inte precis min favoritsituation just nu.. vill hellre ta första bärsta plan tillbaka till L.A, vinna sjukt mkt pengar o leva lycklig i alla mina dagar.

Är det nån som hört Tila Tequilas låt? Den e nog skitgammal, o den har legat påmin dator ett tag av nån anledning. sitter o kör igeom typ all musik, o gaad däämit va dålig den är! hahahahahaah!! "idon wanna fuck ur man" antar att du e stolt över den snäckan..

haha! ja får så roliga flashbacks hela tiden! hr ju gjort så mycke o galna saker under tiden i L.A!

Nu kom ja o tänka på när vi va ute i Long Beach på världens billigaste krog (tre drinkar för $10?!?!) o vi blev ju glada i hågen i vanlig ordning. Gick till nått dining hak efteråt för o nyktra till innan färden hem.
O under dom senaste10 dagarna har vi gått runt o pratat som Paris Hilton, och skrattat till mig litemed abs på kuppen (tack för det!) men vi har alltså gått dunt o kallat varandra o allt runt omkring oss "bitch" hahaha! med lite uttal som fröken Hilton använder sig av.
så när vi sitter på restaurangen o en liten rockig servitris tjej kommer fram o ger mig nått ja bad om, majonäs kan ja tänka mig, så säger jag "Thanks Bitch!" Hahaha!!! Vet inte om hon hörde mig, men så fort ja sagt d å skynda hon sig därifrån o ja satt kvar me hakan i min sallad o undra om ja verkligen sa vad ja sa, o mina två L sitter o gapskrattar åt mig!

hahahahahaha!! Livet e ju för kul ibland..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0