Alla dessa jävla sockerpumpade ungjävlar..

Jag börjar undra på fullaste allvar om d finns något i världen som är värre!!

Har suttit på samma plats här på flygplatsen Newark i drygt 4h nu. O d har väl hunnit komma 2 olika plan som ska boardas. Förut när d va reltivt lugnt så va d 2 små pojkar som lekte framför mig hela hela hela tiden.. Våga gå nån annanstans i denna gigantiska byggnad?!?! Närå.. precis framför mig ska d springas o kutas o gapas o skrikas..

Efter en stund så tröttnar den äldre pojken o går o ställer sig i ett hörn o glor.. Lite udda ja, men d gjorde han. Så den pojken som fortfarande e aktiv, uppehåller sig ungefär en meter framför mig, lite till vänster om mig. JA ser i ögonvrån att han gör nån liten spinn o ramlar. Han börjar skrika, men ingen bryr sig om han o han märkte väl kanske att d inte gjorde så ont. Han slog sig väl ungefär lika mkt som man gör när man sätter sig ner.

Hn tar nya tag i alla fall. Reser sig upp o tystnar. o ska gå förbi framför mig till sin kompis eller bror eller va d va, som står typ 4-5meter till höger om mig o glor i ett hörn. När den lilla killen ska förbi mig, som sitter helt blickstilla med båda fötterna i golvet, så tar han ett skutt, trampar mig på tårna på ena foten o ramlar o slår sig. börjar skrika o böla som en galning. Ja rör mig fortfarande utan sitter med mina hörlurar o pillar me datorn. kan eventuellt blegat på honom o undratr va fan han sysslar me!

Hans kompis/bror segar sig fram o hjälper han upp iaf o dom går bort till sin mamma som sitter på ett par soffor rakt framför mig o hon undrar vad dom håller på me. Hör inte vad ungarna säger, men ser att dom pekar på mig, som fortfarande sitter blickstilla med hörlurar o datorn i högsta hugg.
Så får ja värsta blicken av morsan?!?!!!

Är det mitt fel nu att din ungjävel har nån bokstavskombination o tydligen lider av 2 klumpfotade vänsterfötter o inte kan hålla sig i upprätt tillstånd?!

Suck...

O nu när planet här snart ska boarda så har ja 2 nya adhd fall som kutar fram o tebax, sätter sig i sätet brevid mig o illvrålar i mina öron, båda ska givetvi vara precis brevid mig o leka me sina bilar elle va d nu e som måste låta så förbannat..

Kanske skulle ta o äta lite.. kanske blir på bättre humör då

Mazeltov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0