Hahahaha!

Idag har varit en rätt skoj dag. Trött som ett as på jobbet givetvis. Min kära man väckte mig inatt  02.20. Han låg o slog mig i sömnen! haha! Vi låg o spoona, så ligger han o spankar mig på sidan om röva! Haha! Ja trodde ja hade missat väckarklockan o han försökte väcka mig, men när ja reste mig såg jag va klockan va.

Så d va ju bara o väcka han så ja fick somna om igen.

På jobbet var d samma visa som i alla kök. Sex skämt till höger o vänster. Man får nästan ducka så som dom slungas. *hahaha* Nä, men nu när ja jobbat in mig en månad så känns det som d mesta e uppvärmt, o man vet hur läget ligger.

En av dom trevligare dansarna kallade mig älskling idag. Haha! Han e så rolig. Svårt o läsa om han e gay eller inte. Dom flesta som e d ser man ju kristallklart, men d finns ett par som e lite svåra att klura ut.

Åkte o tränade direkt efter jobbet. Vattenjumpa. Har helt vansinnig träningsvärk efter igår. Tränade tills ja nästan kräktes! D va längesen vill ja säga.. Body pump en timme först o sen core en halvtimme. Min torso känns som den brutit alla revben idag.. Är det värt det? Får väl se sen när d e dags o förödmjuka sig på stranden i sommar..

När jag åkte hem me vagnen så hade ja min zune på, o lyssna på massa gungit. Så Står ja brevid en mamma med en barnvagn med en liten pojk i. Så ser han hur jag står o diggar så han börjar härmas! Hahahahaha!! Det va riktigt skoj! Morsan fick sig ett gapskratt med :P

Undrar varför mitt tangentbord e så segt. Kanske har tappat för mkt popcorn som ligger under knapparna o trycker..

J.G ringde oxå! D va skoj pappegoj! Ska ut o dricka vin imorgon med henne o S! Det ska bli hur kul som helst! Vart ju evighetersen jag träffa töserna! Måste få lite skvaller o uppdateringar om allt som ja missat.

Fyy.. En väns pappa har precis gått bort. Känner så med henne :( Han va en kul prick. The King of Paradise is gone. R.i.p 

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, fan ja koppla inte först när du skrev om en dansare, ja ba vart fan jobbar du nu - har du börjat dansa?? men sen trilla polletten ner. och ja, endel är verkligen svåra att se direkt med the gaydar... dom snappas inte alltid upp så lätt. du får väl observera lite grann



det är definitivt värt all träningsvärk! KEEP IT UP HUN!! jag älskar trän värk, speciellt i magen, för då känns det iaf som man är närmare muskler än flabb iaf. idag så råkade jag knuffa ner en tjej på govlet på träningen. tänkte bara bumpa hennes cut, men hon var väl inte med på det så hon flög som en vante... ojdå :O

2009-02-19 @ 23:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0