snart dop dags

Och jag har som vanligt ingen present.
Om 40 min ska vi till kyrkan o beskåda halvdränkningen av ett barn, som sedan ska uppföljas av mat och presenter. Jafår väl ställa mig längst bak i ett hörn o skämmes för ja har ingen present..

inte ens förra året när ja va gudmor hade ja present till min systerson. Skämmes på mig.. verkligen skämmes...
men den gången va ja faktiskt på jakt efter en bok som morsan ville att han skulle ha. men den fannsi nte nånstans i hela göteborg, så ja tyckte morsan kunde köpa den själv så kunde hon få pengar av mig. undrar hur d löste sig. ja minns inte iaf.

Har varit o fikat me en god gammel vän idag! skoj o uppdatera sig lite, o vilken uppdatering sen!

ja hade iofs 30 min på mig att köpa nått till lilla tävan som ska vattnas, men ja har höga stilettklackar på mig, och är man in kullerstenarnas mecka så e d inte så smidigt o traska fram o tebax. Så hon får helt enkelt vänta.
Till frömån för mina anklar *hahaha*

hoppas ja får skjuts i tid till tåget sen. har ingen lust att bli utan sittplats när ja har hund me mig. D e fasiken d värsta!

Hungrig e ja oxå. Inge kul o banta. men vill man va fin får magen lida.

kött ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0