sådärja! Nu är allt över

Nu är allt vad bröllopsbestyr förbi! Eller ja.. nästan. ska bara träffa fotografen igen o välja ut bilder, o fixa ihop ett najs album o förstoringar o vad d nu va som ingick.


Men d har varit fantastiskt kul! Festen i lördags va helt underbart kul, maten va kanongod, vår trubadur va duktig, alla tal va jättefina o jag bölade såklart som ett barn när alla mina vänner höll sina tal.. dom gjorde det med så ja va absolut inte ensam om det!!


Skratta som en tok när systrarna höll sina tal *hahahaha* vilka grejer vi hittat på i våra dagar..


Nu är det nya tag iaf. Började ju lite lätt att riva tapet i vårt gästrum för nåra veckor sen. Så ja antar att ja måste slutföra det innan min man får spel på mig.

Men ja ser fram emot att det ska bli klart o fint där inne med. Så jag kan få upp massa grejer på väggarna, lite nytt fräsht golv o kanske till o med möblera det :)

Oj, nu fes ja här i soffan.. d va inte populärt :S Skyll dig själv, nu e du gift me mig. Då öppnas portarna *hahahahaha*

Längtar efter att få se alla bilder från möhippa, vigsel och festen!!! Så snälla bränn allt på skiva så ja får seee!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0