Gifte mig igår då! :D

Japp, nu vart man fruga. snart i 24 timmar. Min lilla man ligger här brevid o är helt utslagen. Det vart en bra fest. Vi hade jätteskoj, o maten va tokgod!

Böla ju som en idiot undervigseln det är klart. Inte min plan, men låten ja valt som en fantastisk tjej sjöng är ju min värsta böl låt.. O så sjöng hon ju bara så himla underbart så ja kunde inte sluta grina..
Men ja lyckades skärpa till mig så ja inte snora under ceremonin. Fort gick det, o min nya ring är så himla fin!

Hela min outfit kom ihop väldigt bra! Hoppas jag var lika fin som jag kände mig! kollade på lite bilder, min svåger speciellt tog jättefina svartvita bilder me sin iphone. Ljuset föll så vackert i gläntan där vi stod.

Shit, nu blir ja tårögd när ja tänker på det! Helt galet...

O inatt blev ja av me oskulden då! Sikken natt sikken natt *hahahaha*

På lördag blire nya tag, då är det bröllopsfest nr 2 så d e bara o svida upp sig igen, så resten av vänner o släkt får sig en titt.

Pussar o kramar till alla mina älsklingar som va me när jag blev fru!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Du är den bästa fru man kan tänkas ha bebi!! Du var SÅÅÅÅ vacker!!! Suck! vilken snygg bejb jag har...

2009-08-20 @ 10:36:24
Postat av: Hilly

Ja du var förstås SUPERFIN! men det vet du nog. skickar bilderna så snart jag kommer ihåg =)

2009-08-27 @ 23:00:00
URL: http://princess-delicious.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0